søndag 2. august 2009

Slideshow og andre viktige ting..

Nå har jeg ferie! :-D Gikk i ferie på fredag kl 15.45, og jeg begynner på skolen den 25. august. Det betyr at jeg nå har drøye tre uker ferie! Herlig. Jeg skal nok jobbe litt på Rimi, men skal ta det mest mulig med ro og samtidig krysse alt jeg har for at været blir bedre enn det har vært.

På fredag hadde jeg mange søte jenter her på en liten jentekveld. Det var Stine J, Rannveig, Christin, Stine L, Silje, Cecilie, Linn, Kiir og jeg. Veldig koselig! Lørdag var det fint vær, så Janus og jeg tok en tur til mamma og pappa på hytta. Var der noen timer før vi var hos svigers og grillet. Jeg kjørte deretter Jan Arild til noen kamerater, mens jeg dro til Christin for å være sammen med ho og Rannveig. Deilig å slappe av på en lørdag kveld. Og ikke minst å idag våkne opp og ikke være fyllesyk! Himmelsk!

Jeg har den siste timen fikset litt med bloggen, og blant annet laget et slidewhow! Ta en titt, da vel! :-)

Dagen idag skal stort sett tilbringes på en eller annen sofa. Gleder meg!

Ingen kommentarer: