søndag 9. august 2009

Helgen

På fredag formiddag var jeg sammen med Rannveig og hennes vakre tantebarn Ulrik. Ulrik er to år og kjempeskjønn! Vi dro til brygga og spiste is, mens vi på vei mot Rema lekte gjemsel blant alle bilene. Gjemsel med små barn er moro! De syns jo det er like hysterisk morsomt hver gang de finner den som har gjemt seg!



Når Rannveig dro på jobb kl 15.30, var det vaktskifte for å være min støttekontakt, og Elise tok dermed over for Rannveig. Elise og jeg dro og kjøpte is (oj, det betyr jo at jeg spiste to is denne dagen!) før vi spiste middag med Elises veldig søte og snille foreldre på verandaen hos Askheim Johansen. Veldig koselig! Elise og jeg slappet av noen timer hjemme hos henne før vi dro til Stine J for å se på film og si adios til Rannveig, som på lørdag morgen dro tilbake til bartebyen. Savner henne allerede!

Igår, lørdag, kunne Jan Arild endelig være med meg til hytta, da han også hadde fri. Veldig koselig å være sammen med kjæresten på stranda en hel dag! Vi grillet med mamma og pappa før vi dro hjem i noen timer. På kvelden var vi hos svigers hvor vi fikk hjemmelaget tacopai og så på film. Deilig å slappe av en lørdags kveld!

Elsklingen min og meg på stranda



Min families hund, Donny, elsker å bade og er dermed mer enn gjerne med på stranda

Idag var planen blant annet å klippe gresset og bære ved inn i garasjen, men etter det regnet som kom i natt, må det utsettes. Jan Arild er nå på verkstedet på jobben og skrur bil for noen kamerater, mens jeg er hjemme og har fått unna mye klesvask og ryddet litt. Senere idag skal jeg møte Elise. Tror det blir film og sofa på oss i kveld :-)

Håper alle har hatt en fin helg!

Ingen kommentarer: