fredag 14. august 2009

LØNN + STIPEND PÅ SAMME DAG = FANTASTISK

Lønn for hele sommeren + auguststipendet på drøye 17 000,- var som en etterlengtet sjuretters for min konto idag som har vært meget skranten i nesten to mnd.

For de som lurer, så er formen min litt bedre idag. Så da satser vi på at jeg er på bedringens vei, og er frisk i løpet av helgen. Skal hvertfall ta det veldig rolig i helgen for å øke sjansen for at smerten går helt over i løpet av noen dager.

Mesteparten av dagen idag har Christin og jeg tilbragt i Fredrikstad og på Nordby. Vi kom oss forholdsvis tidlig av gårde, og var hjemme kl 16. Christin begynner på nytt studie i Fredrikstad på mandag, og ville finne ut hvordan hun skal kjøre til skolen, så hun slipper å komme for sent første skoledag. Etter å ha tatt en titt på skolen, var vi en tur innom Torvbyen. Der kjøpte jeg meg en hvit strikket genser på Voice. Jeg elsker høstklær, og spesielt strikkegensere! Vet ikke hvorfor, men. Syns det er fint, og jeg slipper å fryse!

Vi tok turen videre til Nordby hvor jeg kjøptet meg et (for min kjære samboer etterlengtet) par hvite Converse av typen lave.
Jeg har en kjæreste av typen litt rocket, og han har beklaget seg opp til flere ganger over at min forholdsvis store skosamling ikke inneholder et eneste par Converse. Idag gjorde jeg altså noe med det, og jeg skal innrømme at jeg syns de var veldig fine på foten. Dessuten passet str 36,5, noe som i seg selv har reddet resten av uken min. (Jeg pleier å måtte ha 38 eller 39).

Nå skal Jan Arild og jeg ut og spise middag på Bakgården i Halden sentrum. Lenge leve stipend!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Grattis ;) Converse e såå kjekt :) Vett ikkje kor mången par eg har gått ut :p God bedring :) Og nåå har eg lagt ut et aldri så lite innlegg! Takket være deg!

Jannicke Iren Johansen sa...

Jeg må også ned i str på Converse. Kjøpte mitt første par siden barndommen i fjor og ELSKER de!

Og vet du hva det beste er? Jeg kjøpte hvite i fjor, har brukt de dødsmye i all slags vær-vasket de...og nå ser de nye ut igjen :D

Til lykke med de nye skoene <3