torsdag 6. august 2009

Sommeren kom i august!

Åh, for noen fantastiske to dager det har vært! Med perfekt vær, som for meg tilsier kjempevarmt i lufta og knallblå himmel har jeg nytt for min del sommerens første ferieuke! Og det er sommer! Fantastisk! Min kjære pappa har fortsatt ferie, mens mamma, Jan Arild og lillebror jobber, så jeg og pappa har tilbragt to dager på brygga på hytta. Utrolig deilig! Vi har for det meste lest i hver vår bok og bare nytt av det fine været. Og tro det den som vil, men jeg har fått ganske så masse farge på disse to dagene! Herlig!

Her har jeg sittet med en bok i to dager og nytt av både sola og utsikten



Helt OK ;-)

Igår dro jeg for øvrig hjem fra hytta på ettermiddagen, for jeg skulle møte jentene (les; Elise, Stine, Christin, Rannveig, Linn, Oda, Katrine, Silje og Malene) på Festningen. Vi skulle nemlig finne på noe sammen, da dette er siste uka vi er samlet før mange trekker seg tilbake til studiebyene sine. Vi valgte derfor allsangen, før vi tok en øl (noen tok flere) på brygga. Veldig koselig!

Idag var jeg på hytta helt til kl 22. Men Rannveig og jeg var ista en tur på Nordby og fikk svidd av litt penger. Deilig. Rannveig, for sin del, brukte over 1500,-, og syntes selv derfor at ho tok helt av. Jeg kunne berolige ho med at 1500,- ikke var alle verden når man er på shoppingtur, og faktisk har tenkt å kjøpe ganske mye, noe Rannveig hadde planer om. Hun roet seg etterhvert, og kjøpte seg derfor en bukse til på halv pris når ho først var i gang.

I skrivende stund sitter jeg og venter på min kjære som fortsatt er på jobb. Han begynte kl 07 idag tidlig, og er der fortsatt. Overtid, kalles det. Men er jo alltid deilig å være 17 timer på jobb, er det ikke? Jadda..

Håper forresten at Kiir er friskere. Hvis ikke: håper en "God bedring" på bloggen gjør deg frisk i superfart!

1 kommentar:

Kiir sa...

Ntåååå! Tusen takk søta!:D Føler meg mye bedre med en gang!