tirsdag 11. august 2009

Ikke så kult..

Helt siden igår kveld har jeg hatt vondt i hjertet/brystet. Har sovet lite i natt, og til morgenen idag dro jeg til fastlegen min for å sjekke opp hva det kunne være (etter overtalelse fra min kjære samboer). For de som ikke kjenner meg så godt, så har jeg en medfødt hjertefeil, og det er av den grunn greit å sjekke det opp når noe blir som det ikke pleier å være.. På døra hos fastleget min sto det noe som at "Tirsdag 11. august holder vi stengt. Ved umiddelbar hjelp, ring bla bla bla, eller kontakt legevakten." Great. Typisk det! Ringte pappa og fortalte om mine smerter. Han ble urolig og ba meg dra til byens hjertelege, dr Schjelderup Mathiesen, for å høre om han hadde tid til å ta en titt på meg. Noe han utrolig nok hadde, og jeg var der i over en time. Han tok EKG, ultralyd, flere blodprøver, målte blodtrykket og lyttet på hjertet. Han lurte først på om jeg kunne ha propp i lungene, men slo det fra seg, da jeg svarte nei på spørsmål om jeg har hostet mye eller hatt feber. Han kom vel egentlig ikke fram til noe spesielt, annet enn at det kanskje kunne være et virus på lungene som mest sannsynlig skal gå over av seg selv. Om det ikke blir bedre i løpet av noen dager, skulle jeg dra til Sykehuset i Østfold, avd Fredrikstad. Jeg håper for guds skyld det går over snart, for det gjør bra vondt så fort jeg puster eller ler, noe jeg hadde planer om å gjøre de nærmeste dagene. Men da får jeg droppe pisting og latter i noen dager. Det kommer til å gå sååå fint!

2 kommentarer:

Jannicke Iren Johansen sa...

Huff da! Det var ikke noe særlig Kristine. Håper alt er bra med deg og at du føler deg bedre:)

Nathalie sa...

Huff da! Skal krysse masse fingre for at det går over! <3