fredag 28. august 2009

Oppgave 10-11 a)

Fredag betyr for meg fridag dette skoleåret, noe jeg ikke syns er alt for dumt! Nå sitter jeg da med litt operasjonsanalyse, og jeg tror jeg nettopp fikk til en forholdsvis vanskelig oppgave! Gleden er derfor stor! Problemet er at jeg ikke finner noen fasit på den oppgaven i boka. Ser ut som forfatteren har latt være å gi svaret på de såkalte "Problems"-oppgavene, og kun gitt på "Self-test" og "Discussion questions". Ikke så lurt, spør du meg, for nå kommer jeg frem til neste operasjonsanalyseforelesning (tirsdag) å leve på at jeg har forstått oppgaven og vært veldig flink. På tirsdag vil det da mest sannsynlig vise seg at jeg er helt på jordet, og jeg vil dermed miste motivasjonen igjen. (Mistet den sist gang i dette faget da jeg fant ut at pensumboka er engelsk. Engelsk-norsk-ordboka på nett har vært mer enn flittig brukt for å forstå de fire første avsnittene i kapittelet vi nå holder på med.) Jeg har uansett sendt mail til min foreleser for å høre om jeg er dårlig til å lete etter fasit i pensumboka, eller om han kan gi meg svaret slik at jeg kan få vite om jeg har hatt en god eller dårlig start på emnet. Jeg krysser alt jeg kan for at jeg faktisk har vært flink!


Her er (den engelske dret)boka

2 kommentarer:

Marie sa...

Oii, eg e imponert over deg. Håpe innsatsfølelsen får deg til å ta helg med god samvittighet!;) Enjoy, mi amiga!:)

nathalie sa...

Jeg tror jeg har hatt det faget. Hvertfall sånn ca. ;-)
Så det er bare til å spørre mesteren.

P.S: Jeg husker INGEN TING...