søndag 9. august 2009

Hagen!

Husker dere jeg sådde rundt dammen tidlig i sommer? Tror det var i slutten av mai.. Skal ærlig innrømme at min egen tru på mine grønne fingre og mine såevner ikke var de sterkeste, og jeg hadde kanskje ikke all verdens tro på at det kom til å dukke opp noe som ligner på blomster. Men jeg ga det en sjanse, og vannet og sang og gjorde alt som kan hjelpe til at det kommer noe opp av bakken.

Slik så det ut før jeg hadde sådd. Vi la på jord der det på bildet er grus, og jeg sådde diverse blomster i jorda.

Slik ser det ut nå!

Er det ikke fint, kanskje? :-D Jeg er hvertfall veldig fornøyd med at det i hele tatt dukket opp noen blomster! Det reddet husmorsfølelsen min for noen måneder frem i tid!

1 kommentar:

Jannicke Iren Johansen sa...

FLINK er du Kristine!!

Utrolig fint har det blitt:)