mandag 31. august 2009

Konditori og andre viktige ting..

I frykt for å bli sett på som husmor nr 1, må jeg bare nevne at jeg syns det er veldig synd at Motz Konditori i Halden skal legges ned 12. september. Det er dit jeg drar når jeg skal ha noen ekstra gode bakevarer, og ostebriksen der er himmelsk! Så det syns jeg rett og slett er veldig trist. I tillegg er det derfra vi kjøper lunsjen vår i Handelsbanken. Hvor skal vi kjøpe lunsj fra nå da? Et nytt verdensproblem må løses, merker jeg..

Ellers har helgen vært fin. Fredag kveld var jeg på plass på Halden Stadio'n med mine faste tilskuerpartnere; Charlotte og Christina. Kvik vant 3-0 og topper derfor tabellen. Det blir en spennende fotballhøst! Hadde vært morsomt om de endelig mestret opprykk!
Etter kampen satte Jan Arild og jeg kursen mot Strömstad for en pizza på Buktens. Det ble en tidlig kveld, da jeg skulle være på Rimi kl 08.00 lørdag morgen. Åtte timer senere var jeg ferdig der, og dro hjem for å støvsuge og rydde litt. Vi hadde nemlig invitert mamma, pappa og Petter på middag kl 19. Jan Arild gjorde seg litt til og lagde pepperbiff, potetbåter (laget fra skrætsj), peppersaus, bearnaisesaus, salat og stekt champignon. Er han ikke flink? Det ble veldig godt! Bror dro på fest i 21-tiden, og mamma og pappa forlot huset rundt 01. Veldig koselig kveld!

Natt til søndag ble min kjære syk, og ble derfor hjemme når jeg dro i familiesekskap til tante på Prestebakke. Når jeg kom hjem derfra, var han verre og han har i tillegg vært hjemme fra jobb idag. Håper han snart blir frisk, han er lettere å ha med å gjøre da.. :-P
Idag var det for min del tilbake på skolen. Fire timer makroøkonomi sto på planen idag, og jeg skal ikke skryte på meg at jeg skjønte så alt for mye av det foreleseren skriblet ned på tavla. Håper det hjelper når jeg leser i boka.. Om en time er jeg på plass på BodyPump på Family, så blir det smoothie når jeg kommer hjem!

Ha en fin mandag, folkens! :-)

1 kommentar:

Malin:) sa...

Jeg ser tegninga! Nerd ;)