onsdag 29. juli 2009

Madonna

Madonna var bra! Fengende show med fengende musikk. Jeg er jo ingen blodfan, så kunne jo ikke så alt for mange tekster, men noen slagere kunne jeg hvertfall synge litt med på. Som for eksempel Like a prayer, La Isla Bonita og Another Day. I tillegg sang hun 4 Minutes, som hun for tiden topper listene med sammen med Justin Timberlake. Jeg har ingen alt for gode bilder å legge ut enda, da bildene vi tok ble tatt med mamma og pappas kamera, og jeg har ikke de her nå. Men jeg tok noen mindre gode mobilbilder som dere kan få se:

Ventingen var ikke akkurat det morsomste jeg har vært med på.. Vi var der kl 17, og ho kom på scena kl 21.15. Leeeenge å stå oppreist!

Janus og jeg i køen
Her ankommer hun scenen

Ho sitter i bilen der..


Var som regel lettere for meg (og mange andre) å se henne på skjermen i steden for på scena.. (Eller hva sier du, mamma?)

Ingen kommentarer: