tirsdag 17. februar 2009

Vinterferie

Ja, det har jeg faktisk. Ikke alle som går på høgskole som er så heldige å få vinterferie, men det fikk jaggu jeg i år. Deilig med ferie, men jeg har nok av skolearbeid som skal leveres både denne uka og neste uke, så jeg vil faktisk ikke kalle denne uka for ferie. Heller studieuke. Matteinnleveringa har frist på torsdag, markedsføring på mandag. Matta er ferdig, klar til innlevering. Sistnevnte er vanskelig! Blir sint av mindre. Kjenner jeg blir irritert bare av å skrive om den. Jeg burde skrevet på den nå i steden for å skrive her. Men dette er lettere. Mye lettere.
Ellers er det jobbing på Rimi på onsdag og fredag denne uka. Onsdagen er ekstravakt.. Fortsatt mye syke folk på jobben.. Men jeg trenger jo penger, så det er greit å jobbe litt ekstra. Det jeg først og fremst trenger penger til nå, er Trondheimstur til Rannveig og Stine den 19. mars. Gleder meg! Når jeg kommer hjem derfra, tar det ikke mer enn nøyaktig én uke, før jeg igjen setter meg på flyet, denne gangen til Tyrkia! Skal bli utrolig deilig å komme til sol og varme nå! Er mildt sagt lei snø og kulde.. Så jeg teller dager..


Ingen kommentarer: