søndag 1. februar 2009

Et bursdagsønske

Kom på en ting til jeg må sette på ønskelista til bursdagen:






















Flaska jeg har på badet nå er nesten tom! Krise!

Var forresten ute igår, det var veldig moro! Jentene (les; Caro, Silje, Christin, Marlene, Malene, Stine, Linn S, Iselin og jeg) var samlet hos Caro, kjempekoselig! Ved midnatt dro vi til Grensen, hvor Christin (tror jeg?) spanderte en shoterunde. Moro, men kanskje ikke så smart..? ;-D Hehe.

10.30 idag fikk jeg sms av mamma. Den lød som følger: "Sovet hjemme i natt, vel? En 20 år gammel jente ble krakilsk i byen i natt. Hun sov hos politiet. Noen du kjenner?"
Mamma hadde lest det på Halden Arbeiderblads nettside. Jeg hadde i det øyeblikket mer enn nok med å prøve å stoppe soverommet som gikk rundt og rundt i en enorm hastighet, så jeg drøyde med å svare til en drøy time senere når jeg hadde kommet meg ned i stua. Jeg bestemte meg for å ta hevn på mamma, da hun for noen uker siden skremte meg med en fartsbot hun hadde fått i posten, som var registrert den 9. januar, da jeg lånte hennes bil. Ho dro den ganske langt, men fikk til slutt beskjed av pappa om å fortelle meg sannheten, nemlig at det var mamma som hadde blitt tatt i kameraet ved Sorgenfri. Så idag var det tid for hevn, og jeg svarte så fint på mammas melding: "Hmm, det var faktisk meg.. Men nå er jeg på vei hjem." Det tok ikke mer enn 10 sekunder fra jeg sendte meldingen til pappa ringte. Jeg kan ikke huske sist jeg hørte pappas stemme slik. Det var en blanding av redsel og sinne. "Du tuller eller?!" Jeg klarte ikke holde meg, så jeg begynte å le. Jeg fortalte at jeg ville ta hevn på mamma, og han lo godt og svarte med at mamma hadde blitt så engstelig av meldinga at ho ikke turte å ringe en gang! Så der fikk ho jaggu igjen! :-D Moro. Nå i ettertid angrer jeg på at jeg ikke dro spøken litt lenger..

1 kommentar:

Jannicke Iren Johansen sa...

Elsker den parfymen <3 :)

Håper du har hatt en TOPP helg!!