torsdag 5. februar 2009

To ting til!

Kommet på to ting til jeg ønsker meg til bursdagen!

Kryssordflaks. Fått litt dilla. Hvertfall når jeg er på jobb på Rimi. Et perfekt tidsfordriv! Så om du hadde tenkt å kjøpe bursdagsgave til meg for 30 kr, er det dette du bør kjøpe.


Det andre er abonnoment på HA. Jada, jeg vet at det ikke står særlig mye interessant i den avisa, men det hender de slår til og skriver noe jeg har godt av å få med meg, og de dagene er det jaggu kjekt at den kommer i postkassa mi. Har abonnert siden jeg flyttet til Rokke, men det var kun for et kvartal, så er vel straks tid for fornyelse..

2 kommentarer:

Anonym sa...

ska sei du begynne å planlegge bursdagen din tidlig! :D kjekt med SÅÅ masse oppdateringer! fortsett sånn hagen!

Kristine sa...

Men du, jeg vet jo at mamma og pappa leser bloggen, og de har jo spurt meg om hva jeg ønsker meg! Så i steden for å ringe de hver gang jeg kommer på noe, skriver jeg det her! :-P Haha.

Og JA, jeg er meget fornøyd med min egen blogginnsats om dagen!