mandag 2. februar 2009

Lite interessante opplysninger

- Nevn noe som gjorde deg glad igår: Mamma, pappa og Petter var på middag her hos oss :-)
- Hva gjorde du kl 8 idag tidlig? Parkerte bilen på parkeringen på Høgskolen.
- Hva gjorde du for 15 min siden? Spiste gulrøtter og så på Dr.Phil.
- Det siste jeg sa høyt: Ha det!
- Det siste noen sa til meg: Sees i morgen!
- Hva har du drukket idag? Vann.
- Hva er det siste du spiste? Gulrøtter.
- Hva er det siste du kjøpte? Baguett i kantina på Remmen.
- Hva slags vær er det hos deg nå? Delvis skyet og kaldt.
- Tror du på kjærlighet ved første blikk? Nei.
- Sover du tungt? Nei.
- Trives du i jobben din? Ja. Men må si jeg foretrekker den ene foran den andre (les; Handelsbanken foran Rimi.)
- Favorittantrekk: Casual, men stilig.
- Favorittlåt akkurat nå: Leona Lewis - Forgive me
- Hva ser du hvis du titter til høyre? Jan Arilds store akvarium!
- Hva gjør deg glad akkurat nå? At Jan Arild snart kommer hjem fra jobb og at vi skal spise taco når han kommer.
- Høyre- eller venstrehendt? Høyre.
- Humør akkurat nå: Trøtt og litt stresset. Skal på jobb om en og en halv time..
- Favorittgodteri: Salt lakris, sure ting og "store røde hoder"
- Klær akkurat nå: Tiger of Sweden-jeans, hvit topp og svart cardigan
- Sommerplaner: Jobbe hver dag i seks uker i Handelsbanken. Ellers slappe av.
- Spiller du noe instrument? Nei, men jeg har jo Jan Arild og hans gode gitarferdigheter! :-)
- Morgen- eller nattmenneske? Hmm. Ingen, egentlig. Trøtt om morgenen, trøtt om kvelden.
- Ekleste innsekt: Kakkerlakker! :-/
- Ryddig eller rotete? Ryddig.
- Hva gleder du deg mest til akkurat nå? Tyrkia den 29. mars!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk. :)

Kiir sa...

Jeg sender utfordringen videre til deg! http://kiirfliirv2.blogspot.com/2009/02/franks-utfordring.html