lørdag 7. februar 2009

Slitsom uke

Jepp, det stemmer. Denne uka har vært stressig! Mandagen besto av matte fra kl 08 til 16. Begynte på jobb på Rimi kl 16 den dagen, ekstravakt. Halvparten av staben på Rimi er syke for tiden.. Så da var det rett fra mattetimen og inn på Rimi for å bråskifte til jobbklær og få i meg noe mat. Hjemme halv elleve. Tirsdag var det statistikk (les; sannsynlighetsregning) fra kl 09 til 16. Igjen ekstravakt på jobben fra kl 16 til 22.30. Og på onsdag hadde jeg budsjettering og driftsregnskap fra 08 til 15. Da kan jeg love dere at jeg var skutt. Rett hjem på sofa'n og ble der til jeg krabbet meg opp i senga. Hadde heldigvis fri fra skolen på torsdag, så da fikk jeg sovet ut. Var en tur i byen med Christin og kjøpte bursdagsgave til Cecilie. Dro så hjem et par timer, før Jan Arild dro på Halden Bad for å trene, mens jeg dro på spinning på Family. Vel hjemme lagde vi wok og slappet av på sofa'n med One Tree Hill. Vi har blitt hekta!

Igår, fredag, hadde jeg statistikk fra kl 08 til 10, markedsføring fra 10 til 12 og igjen statistikk fra 12 til 14. Har egentlig statistikk kun på tirsdager, men foreleseren kan ikke komme tirsdag i neste uke, så da måtte vi ta de timene igår. Slitsomt, men det betyr jo at jeg har fri førstkommende tirsdag! :-) Dog bør jeg bruke den fridagen til nettopp å gjøre statistikk..

Jan Arild dro på skolen kl 08.30 idag, jeg sov til 10.30, deilig :-) Nå skal jeg sette meg litt med driftsregnskap, må få gjort noen oppgaver. Når Jan A kommer fra jobb, skal jeg lage middag. Idag blir det ytrefilet, fløtegratinerte poteter med hvitløk, salat og hvitløksbrød. Gleder meg! :-) I kveld skal jeg i bursdag til Cecilie. Har bestemt meg for å ta med meg bilen i steden for flaska idag, så det blir en rolig kveld for min del. I morgen er det morsdag, så da skal jeg hjem til mamma og pappa på middag :-) Jan Arild spiller bortekamp i morgen, så han ser jeg nok ikke så mye til..

Mamma og pappa når de besøkte meg i Mexico.


Håper alle får en god helg! :-)

3 kommentarer:

Jannicke Iren Johansen sa...

ONE TREE HILL RULER!!! <3 beste serien ever<3

Anonym sa...

Visste ikke at du blogget:) Nå er jeg fast leser..;) hehe..

Anonym sa...

Nei, visste ikke..:P