fredag 13. februar 2009

Idag har jeg rundet av skoleuka med to timer med markedsføring fra kl 10 til 12. Deretter dro jeg til byen og gjorde et par ærender. De ærendene skulle vært gjort for en stund sida, men idag fikk jeg endelig det etterlengtede stipendet som jeg har trengt i en del dager..
Nå skal jeg sette meg i bilen og kjøre til Enningdalen. Skal egentlig bare til Marianne og Sebastian, men når jeg først er i dalen, tar jeg en snartur innom mamma og pappa også. Gleder meg utrolig til å se Sebastian, alt for lenge siden nå! :-/

Sebastian for ganske lenge siden.. Han er mye større nå :-)

I morgen skal lillebror sove her. Mamma og pappa er bortreist, og han skal på fest, så da må noen kjøre og hente. Men det er bare hyggelig å hjelpe til. :-) I morgen er det jo som de fleste vet Valentine. Vi har ingen store planer. Blir nok å lage litt god mat, også skal jeg prøve å overtale Jan Arild til å se The Notebook med meg ;-D Den er så fin! Ellers er det en del skolearbeid som burde bli gjort i helga..

God helg, kjære lesere!

1 kommentar:

Anonym sa...

For en skjønn liten gutt!!