lørdag 14. februar 2009

Dagens

DAGENS vil ha: 7 rette i lotto (da burde jeg kanskje levert en lottolapp?)
DAGENS klær: Mørke Tiger of Sweden, rosa t-shirt og svart cardigan.
DAGENS sminke: Mascara, concealer og solpudder
DAGENS frisyre: Volumfønet, fliseklemme i luggen
DAGENS hendelse: Krasjet nesten da en dust som sto parkert, plutselig la seg ut i veien der jeg kom kjørende.
DAGENS låt: Lady Gaga - Boys boys boys
DAGENS planer: Lage og spise en god middag, kjøre lillebror på fest også ligge på sofa'n med Jan Arild og godteri. Jeg har overtalt han til å se The Notebook ;-D
DAGENS savn: Fortsatt Marie Mo. Og Martin.. Og Rannveig!
DAGENS dummeste: Han som la seg ut i veien.
DAGENS behov: Kos

DAGENS beste: Jan Arild, som ga meg en ny Chanel Chance-parfyme i Valentinegave! Noe som betyr at jeg ikke lenger ønsker meg det til bursdagen!
DAGENS kjøp: Ikke kjøpt annet enn mat..

1 kommentar:

Anonym sa...

:D god som gull, yey!