mandag 9. februar 2009

Mandag kveld

Idag har det vært en helt grei dag på skolen, faktisk. Deilig når man faktisk forstår og mestrer det foreleseren går igjennom i timene. Og idag hadde jeg fem timer med matte, og jeg forsto alt. Dét er ikke hver dag! Har et mye bedre humør og en god følelse når jeg går hjem fra skolen etter en dag med forelesninger hvor jeg ikke konstant har sett ut som et spørsmålstegn. Dagen ble avsluttet med to timer markedsføring. Her handler det ikke om å forstå som på samme måte som i mattetimen, men her har jeg mer enn nok med å tolke kråketegna og skrivefeilene til den under middels gode gjøken av en foreleser vi har i dette faget. Therese og jeg holdt ut til siste slutt idag, og det var det neimen ikke mange av de 120 i klassen vår som gjorde. Når markedsføringa var slutt idag kl 16, var det ikke fler enn drøye tjue stk som måtte gå ut av aud. max før rommet var tømt. Den innsatsen der til de resterende 100 studentene, sier vel nok om den nevnte foreleserens fantastiske undervisninger.. Rett fra skolen dro jeg til Family, mandag betyr BodyPump kl 17. Så nå sitter jeg hjemme i sofa'n med Silje, Caro og Christin og slapper av og spiser ting som Thomas Gjertsen mest sannsynlig ikke ville spist på en mandags kveld (viser til hans besøk i Senkveld med Thomas og Harald fra sist fredag hvor han snakket om sinne sunne vaner). De tre jentene følger med på 24, noe jeg ikke har gjort før.. Derfor passer jeg på å blogge litt :-) I morgen har vi fri fra skolen, men gruppa mi i matte skal likevel møtes kl 10.30 for å begynne på neste innlevering. Fikk forresten tilbake den første innleveringa idag, fikk Godkjent! Var flere jeg snakka med som hadde fått "Godkjent under tvil" og "Godkjent under sterk tvil", så det var veldig deilig at det bare var "Godkjent" som sto på den jeg gruppa mi hadde levert!

Ha en fortsatt fin fredags kveld, lesere!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hva da fredag? Haha. Mandag, lille venn! :-)

Kristine sa...

Hahaha. Faen. Ønsketekning ;-D