tirsdag 12. mai 2009

Vaffel?



Andre blogginnlegget idag. Jaggu. Det kan nok ikke bety annet enn at jeg egentlig bedriver eksamenslesing..
Vaffel, ja. Jan Arild og jeg bestemte igår ettermiddag at vi skulle lage vafler når han kom hjem fra trening. Som sagt så gjort. Vi hadde en liten diskusjon (husker ikke om hva) mens vi spiste vaflene, og det ble dermed en dyster stemning, hvor ingen sa noe som helst, bare tittet på hver sin laptop eller på Paradise Hotel. Mens jeg satt og gumlet på en naken vaffel (uten noe på), bestemte jeg meg for å avbryte den dårlige stemningen. Jeg tok derfor resten av den halvspiste nakne vaffelen min, og klasket (ekkelt ord?) den, forholdsvis hardt, på Jan Arilds venstre kinn. Begge brøt ut i latter, og diskusjonen var glemt! Trikset anbefales på det sterkeste!

1 kommentar:

Silje sa...

Hahaha. Søte altså! :-)