fredag 15. mai 2009

Friday

Markedsføring og foretaksstrategieksamen igår gikk ok. Ikke noe mer, ikke noe mindre. Eksamen var delt inn i to deler, noe vi altså visste på forhånd. Vi fikk for en drøy måned siden utdelt 20 spørsmål rundt pensum, og vi fikk vite at ett av disse får vi på eksamen. Jeg kunne 17 av de 20 når jeg ankom eksamenslokalet, og selvfølgelig fikk vi et av de tre jeg ikke kunne. Great. En fantastisk start. Jeg skriblet ned noe tull, gjettet, rett og slett. Del to gikk nok en god del bedre, men de to delene teller 50 % hver, så den første delen trekker meg nok en god del ned. Men men..
Idag har jeg sovet til 09.30, veldig deilig! Nå har jeg dusjet og spist frokost, og sitter klar i Rimiklærne. Jobbing fra 12 til 19 idag. Etter jobb skal kanskje Jan Arild og jeg ta en tur til Strömstad og spise pizza. Koselig. :-)

Ha en fin fredag!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Så koslig ;-) Hvor lang tid tar det å komme til Strømstad?

Kristine sa...

Til Std tar det 20 min fra huset vårt ;-) Har du vært der, Susanne?