mandag 11. mai 2009

Kvik Halden - Skeid

Igår var jeg på Halden Stadio'n for å se min kjære spille cupkamp mot Skeid. For dere som ikke er samboer med en fotballspiller og ikke er helt "in" i divisjoner, cupkamper, seriekamper og det som er, kan jeg opplyse om at Skeid spiller i Adeccoligaen, mens Kvik Halden i år satser på et opprykk til andre divisjon, og befinner seg nå altså i tredje. Det var med andre ord en kamp mellom to lag som er tre divisjoner fra hverandre. Skeid var derfor en soleklar favoritt, og det skulle egentlig bare mangle om de ikke slo Kvik. Jeg er ingen sportsjournalist, og skal derfor ikke analysere de 90 minuttene, så jeg går rett til det 91. minutt (altså på overtid): Kvik scorer, og vinner 2-1 over Skeid! Halden Stadio reiste seg og det var bedre liv der enn det har vært på lenge. En helt utrolig morsom kamp, med spenning fra første minutt. Så nå er Kvik videre i cup'en, og jeg må si jeg håper på FFK borte i neste runde.

Her kan dere se livet i garderoben til Kvik etter kampen: http://kvikhalden.no/start.asp?id=2161 (videoen).


Jeg står i den gule ringen! :-P

1 kommentar:

Susanne sa...

Så bra ;-) haha!