lørdag 23. mai 2009

I like it!

Igår var vi hos Jamie og feiret ferien. Endelig! Var ubeskrivelig deilig å gå fra eksamenslokalet når kl slo 13.00. Hadde lyst til å skrike, rett og slett! Eksamen gikk for øvrig sånn passe. Helt greit, tror jeg. På kvelden hos Jamie var flere fra klassen, i tillegg til ganske mange som ikke går i klassen. Det var tre jenter, og kanskje 25 hankjønn. Trivelig var det hvertfall! :-D Ble dog litt for full, så dagen idag har vært rolig.. Jan Arild og jeg har vært i byen og gjort noen ærender, i tillegg til at vi har vært en tur på Plantasjen. Jeg har jo en lang liste som jeg i en drøy måned nå har sagt "skal gjøre det så fort jeg er ferdig med eksamen" om, så idag begynte jeg på lista. Så idag har vi vært og kjøpt masse blomster og frø, i tillegg til mange fine blomsterpotter, så nå har jeg fått grønne fingre og har plantet så fint! Det var faktisk ganske så morsomt! Her kan dere se noen resultater:





BlomsterFinn in action!


Denne ble jeg aller mest fornøyd med! Dammen i bakgrunnen.

Vi har fått fisker i dammen!


Jan Arild klippet gresset mens jeg hygget meg med blomstene:



Nå lukter jeg at grillmaten er klar, Jan Arild og jeg prøver idag grillen vi fikk av mamma og pappa for en drøy uke siden. Vår første grilling i huset! På ny uteplass med blå himmel og med nye blomster! Kunne jo nesten ikke blitt bedre! ;-D

2 kommentarer:

Susanne sa...

Så koslig og masse fine blomster! God ferie ;-)

Christine sa...

Gud for en hemmafru du er, Hagen ;-) Flink jente!