tirsdag 12. mai 2009

LEI!

Jeg er sååååååå lei av å lese! Jeg har lyst til å sykle, spise, rydde, sove, sole meg, se på tv, ringe, jogge, shoppe, kjøre tur, snakke, jobbe, trene. Ja, alt annet enn å lese! Når jeg leste til forrige eksamen, som var Metode 1 (matte og statistikk), tenkte jeg at jeg gledet meg til neste eksamen, for da trengte jeg bare å huske det jeg leste, ikke forstå. Men nå vet jeg ikke lenger.. Er faen ikke bare bare å huske alt jeg leser heller! Eller som Tommy Steine ville sagt: "It's not only only!" Jeg er virkelig ingen puggeperson, så kanskje det er nettopp "forståfag" jeg burde likt best. Konklusjonen må jo bli at jeg ikke liker noen fag..? Evt at jeg ikke liker noen fag når det kommer til eksamen. Syns uansett at eksamen uten hjelpemidler er utrolig gammeldags og unødvendig. På hvilke arbeidsplasser sitter man i 2009 uten noen hjelpemidler? Nettopp!

Ingen kommentarer: