søndag 17. mai 2009

17. mai!

Gratulerer med dagen, alle sammen! Håper alle har en fin 17. mai!

Grand Prix-kvelden med vin, ost og kjeks hos Natalie igår, var veldig koselig! Jeg drakk dog vann, og ikke vin, så jeg kjørte jentene til byen når Rybak hadde vunnet, også tok jeg turen hjem til Rokke. Stuptrøtt etter en forholdsvis lang og slitsom dag på Rimi! Startet forøvrig dagen med å bli vekket av sjefen 08.10; "Sover du, du eller?" med en følgende latter. Så jada, perfekt start på dagen! Var på plass på Rimi 08.25, 25 minutter for sent..

Idag har Jan Arild og jeg kommet oss opp og inn i bunad og dress. Nå er klokka 16.22, og hittil har vi rukket å se på toget, spise pølser og is på jobben til pappa, være hos onkelen min for å spise pølser og is og å besøke farmora og farfaren til Jan Arild for å spise kake og sjokolade. Nå tar min kjære en powernap, mens jeg må ha min daglige oppdatering på nettet. Klokka 17 er vi bedt til svigers på lasagne. Der er også Jan Arilds besteforeldre, i tillegg til Jan Arilds bror med dame. Skal ikke skryte på meg at jeg i skrivende stund sulter, men får håpe forbrenningen setter i gang i løpet av en halvtime. Så langt har det hvertfall vært en meget vellykket 17. mai med et fantastisk vær!

Her er litt bilder fra dagen:


Mamma, tante Else-Marit, Natalie og jeg på terassen hos onkelen min.


Kjekkasen min <3



Sønnen til søskenbarnet mitt. Syns han var så utrolig vakker der han gikk rundt med den ene hånden i lomma! Ntååh. Gotta love him! <3

Ingen kommentarer: