fredag 29. mai 2009

Langhelg

Idag (fredag) jobber jeg på Rimi fra 12 til 20. Rett etter jobb, drar Jan Arild og jeg til hytta til mamma og pappa som ligger rett under gamle Svinesundsbrua helt nede ved vannet. Når vi kommer dit, skal vi grille med mamma, pappa og Petter (lillebror). I og med at det er meldt blå himmel og 23 grader hele helgen, har vi planer om å bli på hytta hvertfall til søndag. Kanskje til og med til mandag. Jeg jobber jo som sagt hele helgen i banken, men det er bare fra kl 9 til 14. Så jeg skal nok klare å få meg litt sol på kroppen, jeg også! :-) Vi skal dessuten spise reker og drikke vin på lørdag! Mm! Glær mæ!

På hytta er det ikke nett, så det blir dårlig med blogging.. Håper alle får en fantastisk pinsehelg!

1 kommentar:

L sa...

Ååh. Det høres HAKKET bedre ut enn å bruke pinsen inne på manukurser. Nyt det! ;-)