torsdag 28. mai 2009

Torsdag formiddag

Kampen igår endte 1-4, altså ingen naken Nannskog å se. Men Kvik klarte seg overraskende bra, syns jeg, og det sto kun 0-1 til pause. I tillegg var det over 2000 tilskuere på stadio'n, så det var bra med liv, moro!

Jan Arild in action mot en Stabækspiller.

Det var kjempekoselig å se Kirsti igjen. På grunn av været, som var ganske så kjølig, droppet vi uteserveringa, og dro på Peppes i steden. Gode og mette, tok vi turen videre til Iselin, hvor vi så på film. Koselig :-)

Om to og en halv time skal jeg på jobb på Rimi.. 15 til 23.30.. Ikke en særlig fin vakt, spør du meg.. :-/ Men, jeg trenger virkelig penger for tiden, så sånn sett er det veldig bra! Jeg skal faktisk jobbe hver dag resten av uka. Rimi idag og i morgen, også i Handelsbanken på lørdag, søndag og mandag. I tillegg til Rimi igjen tirsdag, torsdag og lørdag neste uke. Sånt blir det hvertfall penger av!

Ingen kommentarer: