mandag 15. juni 2009

Mandag/tirsdag

Timene idag (mandag) mellom 08.00 og 16.00 tilbringes på Rimi. Timene mellom 16.20 idag og 13.40 i morgen (skal på jobb kl 14) tilbringes med min pene kusine Natalie, som bor med sin kjære i Strömstad. Hennes kjære skal for første gang jobbe nattevakt, og min kjære, som er lærer på Kalnes Videregående skole en gang i uken, er på overnattingstur under åpen himmel med klassen sin. Med tanke på at Natalie ikke er over middels glad i å sove alene, og at jeg bor midt på et jorde i skogen med en kirkegård som nærmeste nabo, syntes vi det var supersmart at jeg kommer til ho idag for å sove over til i morgen! :-D Vi skal grille, en shoppingtur på Nordby/evt Strömstad, sladre, ligge på sofa'n (de to sistnevnte mest sannsynlig samtidig) og sove. Blir koselig! :-) Hadde nå planer om å poste et bilde av Natalie, men siden jeg skriver fra Rimi sin pc, hvor jeg naturlig nok ikke har noen bilder liggende, blir det litt vanskelig. Nå tenkte kanskje du "du kan finne et bilde av ho på facebook", men av en eller annen merkelig grunn, er facebook stengt på denne pc'en.. Rart det der..

Igår var for øvrig Jan Arild og jeg hjemme hos mamma og pappa på middag. Veldig koselig og god mat! :-)

Ingen kommentarer: