torsdag 25. juni 2009

Ikke skjedd så alt for mye siden sist, jobber jo hver dag, og blir astrøtt av å stå opp så tidlig! Hate it! Og til uka begynner min kjære med sin sommerferie, så da må jeg stå opp alene, mens han kan bli liggende. Det blir enda værre!
På tirsdag var jeg hos frisøren etter jobb, farget håret og stusset det litt. Veldig fornøyd :-) På kvelden var Stine J, Rannveig, Stine L og jeg i Strömstad og spiste pizza på uteserveringen i sola. Ikke helt feil! Da føler man sommer på høyt nivå.

Igår dro jeg rett til hytta etter jobb, og jeg fikk ganske så mye farge i løpet av de tre timene jeg lå rett ut. Deilig. Jan Arild, mamma, pappa og bror kom også etter endt arbeidsdag, og vi slappet av før vi grillet. Til dessert var det jordbær, is og vannmelon. Mmm!
Lillebror Petter dro etterhvert en tur i butikken for å kjøpe et eller annet som var livsviktig, og etter at han hadde vært borte i kanskje 10 min, ringte mobilen til pappa. Jan Arild, mamma og jeg tenkte ikke noe videre over det, før vi hørte pappa sa "Nei?! Hvor da? Går det bra med deg?" Da ble vi noe mer bekymra, og mamma tenkte selvfølgelig det aller verste. Petter (som kjørte bil) hadde blitt rygget på av en firhjuling som kom ut fra en gårdsplass. Han ble altså påkjørt i fart, og firhjulingen klarte å bulke både bakdør og fremdør på høyre side. Det gikk bra med både gutten på firhjuling og Petter, men bilen til pappa fikk seg altså en trøkk. Så det gikk tross alt bra, men det ble litt drama på ettermiddagen. Mora til han gutten var ikke hjemme (det viste seg at de hadde hytte to hytter bortenfor oss. Fin måte å bli kjent på!), så de skulle ordne skademelding osv idag..

Idag har Jan Arild og jeg vært sammen i 13 mnd. Vi skal feire med å dra og hente sofaen vi bestilte, og som jeg postet bilde av, forrige uke. Dessuten har skattepengene kommet inn idag, herlig! De har jeg ventet lenge på!

Ingen kommentarer: