onsdag 10. juni 2009

God onsdags morgen!

Kvelden igår gikk med til skravling hos Christin, veldig koselig! På plass var Rannveig, Stine J, Cecilie, Oda, Christin og jeg. Mycket trevligt! Siden Christin skulle på formiddagsjobbing (les; opp kl 05) idag, ble vi kastet ut da klokka slo 22.30 ;-D Skjønner ho godt, jeg! Ho hadde tidligere på kvelden sagt at ho skulle legge seg mellom 22 og 22.30, så når klokka slo 22.30, og Rannveig spurte "Skal vi dra nå, da?", svarte Christin "Ja takk!" :-D Veldig ålreit, spør du meg, da også jeg skulle opp tidlig idag, dog to timer etter Christin. Men kl 07 er uansett i tidligste laget for meg! Uavhengig av når Christin står opp.. :-P

Nå sitter jeg på jobb i banken. Alle de ansatte er på møte fra 8.30 til 10.30, så jeg "passer på" banken helt alene! Litt skummelt, egentlig. Tar telefoner og gjøre kassearbeid. Er det noe jeg ikke kan svare på, forteller jeg kunden at hun/han kan ringe tilbake etter kl 10.30. Klokka 12 skal jeg være på plass på Rimi. Skulle egentlig jobba der til kl 20, men i og med at jeg er i banken først, ville det blitt en over middels lang dag, og Cecilie ville mer enn gjerne jobbe, så ho tar mine fire siste timer fra 16 til 20 :-) Kl 19 skal jeg og noen fler mest sannsynlig på Kvik-Askim, med mindre været blir dårlig..

Ingen kommentarer: