søndag 21. juni 2009

Laurdag og søndag

Igår (lørdag) sov vi litt lenge, spiste frokost og vasket huset. Det var på tide! Altså ikke å spise frokost, men å vaske huset. Etter det hoppet jeg på sykkelen og syklet et par mil. Jeg liker min nye treningsmetode! Mye fin hestebæsj å se mens man sykler! Hester og syklister er noe vi har over middels mye av i Rokke. For de som er kjent i området, noe antakeligvis ingen som leser min blogg er, syklet jeg ned Nygårdsgata, ned til jernbanen og tilbake. En tur som er ganske så tung på hjemoverveien. Også syns jeg det er litt skummelt der hvor det kun er skog, ingen hus, så da må jeg sykle ekstra fort, noe som naturlig nok er ekstra slitsomt.

På kvelden dro Jan Arild og jeg til Rannveig. Der skulle vi feire midtsommer, og det må jeg si vi gjorde med stor stil. Min kjære trubadur av en samboer var så heldig å få låne en gitar av Rannveig, så han klimpra på gitaren mesteparten av kvelden, noe som førte til mye allsang og glade mennesker. Veldig moro og koselig! Vi 14 som var der, en veldig bra gjeng, spør du meg, tok ved midnatt maxitaxi til byen, og var på Hannestad til det stengte. Moro var det! '

Idag er formen så som så, så vi har ligget lenge i senga og slappet av. Om en drøy time skal vi på middag hos svigers, før det bærer videre i bursdag til Jan Arilds bestefar.

Ingen kommentarer: