onsdag 16. september 2009

Yoga og Metode II

Nå er det jaggu noen dager siden sist blogging, men det har nok ikke skjedd noe som har vært verdt å nevne.. Det har gått i skole, soving og trening de siste dagene. Igår klippet jeg meg, men bare sånn klipping som ikke synes. Så heller ikke det har vært nevneverdig.

I kveld skal Christin og jeg på yoga, debuten for oss begge! Skal innrømme jeg gruer meg litt. Ser for meg at alle de andre som er der er tøyelige alle veier, mens jeg (og forhåpentligvis Christin) såvidt klarer å nå anklene med strake bein. Så det kan bli interessant! Noen som har testet yoga som har noen tips eller litt erfraing å dele med seg? Linn?

Neste onsdag skal årets første innlevering leveres, og idag har vi fått den utdelt. Faget er Metode II, og innleveringen i seg selv ser i og for seg ganske grei ut. Det er bare det å gjøre det. Lettere sagt enn gjort. Hvertfall når man er trøtt og sofaen er irriterende myk og deilig.. Jeg skal hvertfall begynne med å ta med en lunsj, som mest sannsynlig blir to skiver brød av typen havre med leverpostei på. Så får vi se om jeg ofrer litt tid for metode etterpå. Dere ser kanskje at entusiasmen ikke er i umiddelbar nærhet?

2 kommentarer:

Susanne sa...

I love yoga <3 Blir kjekkare og kjekkare for kvar gong ;)

L sa...

Yoga er ikke bare for de myke altså. Det er ganske slitsomt og så blir man smidigere for hveeer gang! Lover ;-)