lørdag 26. september 2009

Nam!

Husmora har slått til igjen, for idag sto jeg opp kl ti for å lage frokost til Jan Arild og meg. Jeg hadde nemlig fått det for meg at jeg skulle lage brød! Som fått for seg, så gjort!

Jeg tror ikke det finnes noe jeg syns er bedre enn ferskt hjemmebakt brød med brunost! Det ble den beste frokosten på lenge!


Kvelden igår ble litt annerledes enn planlagt. Egentlig skulle jeg jo være sammen med frisøren min, Maya, men hun hadde surret med jobbetidene sine, og skulle jobbe kvelden, ikke formiddagen som ho egentlig trodde. Så da ble planen min endret til å bli med samboeren til Jan Arilds trener, Charlotte (bildet), for å se på Kvik sikre kvalikspill i Ås. Vi skulle dra ca kl 18, men kl 16 slo migrenen min til, og jeg måtte dermed sende en sms til Charlotte og melde avbud. Kvik vant for øvrig 3-0, og skal derfor spille kvalik om opprykk til 2. divisjon i midten av oktober. Spennende! Laget var derfor ute igår og feiret. Gutta var først hjemme hos en av spillerne, før de dro videre til Strömstad for å se på Victoria Secret-show. Jan Arild kunne, når han kom hjem i tretiden i natt, bekrefte at de damene ser minst like bra ut i virkeligheten som på tv. Det tviler jeg ikke et sekund på!



I og med at jeg ble hjemme pga migrene, kom Christin og holdt meg med selskap. Vi lå så lange vi var på hver vår sofadel og trykte i oss sjokolade, druer, gulrøtter med dip, potetgull og popcorn mens vi så på X-Factor, Nytt på nytt, Skavlan (flere enn meg som ble flau på Anna Ankas vegne?), Senkveld og Goalden Goal. Finfin fredags kveld, spør du meg!

Christin har pakket seg inn

I kveld skal Janus og jeg til Angelica og Tor David på spill- og drikkekveld. Vi blir seks stk, da Natalie og Marius også kommer. Blir nok veldig moro! Kleskoden er joggedress, så det blir en behagelig og morsom kveld!

Ingen kommentarer: