torsdag 24. september 2009

Sterkere enn sterkest!

Long time no see! Har ikke skjedd så alt for mye spennende de siste dagene. Igår var jeg hos frisøren igjen, farget håret. Time hos frisøren to ganger på to uker, er ikke verst! Elsker å være hos frisøren. Frisøren jeg går til er i tillegg en venninne som jeg ikke ser så alt for ofte, så vi har alltid masse å snakke om. Skal kanskje være sammen med henne i morgen kveld. Hun har fått seg ny leilighet, så jeg skal i så fall til henne og se på den og bare slappe av med fredagstv. Jan Arild har bortekamp på Ås, så han er borte hele kvelden.. Vi har for øvrig vært sammen i 16 mnd i morgen! :-)


For mørkt?

Igår kveld var Christin og jeg først på BodyPump (sammen med moren din, Linn!) fra kl 19 til 20 og deretter på Yoga fra 20 til 21. Dét var slitsomt! Vi var jo på Yoga forrige uke også, men da hadde vi ikke vært på en times styrketime først. Det var rett og slett et strev. Er en del statiske øvelser på yoga, og det var litt i det hardeste laget etter en bodypumptime. Men men. Vi ble sikkert supersterke og fikk syyykt mye muskler! ;-D

Ingen kommentarer: