søndag 13. september 2009

Fiiin søndag!

Idag har Jan Arild og jeg gått tur i skogen i Rokke. Vi fant oss et fint sted ved et vann, tente bål og grillet pølser. Veldig godt, og ikke minst veldig fint vær og varmt i solen! Deilig. Var ute i tre timer. Kan jo nevne at jeg valgte skogtur med kjæresten remfor å lese pensum idag..

Håper du la merke til Gildepølsene, Nathalie? ;-)

Nå har vi vært på Hjortsberg skole og utført vår borgerplikt. Vi stemte ikke det samme.. Litt politiske uenigheter her i huset. Men vi er venner likevel! ;-)

Når vi var ute og kjørte for å stemme, kjørte vi innom Plantasjen, jeg ville ha noen nye blomster. I tillegg leide vi film; Menn som hater kvinner. Endelig skal jeg se den! Har hatt planer lenge, men ikke fått surret meg til å leie den før nå. Så nå skal Jan Arild og jeg ha kvalitetskveld med film, Robinson på TV3 og min hjemmelagde pizza står i skrivende stund i ovnen. Mm!

4 kommentarer:

Susanne sa...

Kjekke film :D Eg ska se Piken som lekte med ilden på fredag, i babybio (kino) ;D

Cc sa...

Den filmen er sykt bra! :D Likte du den eller?

Kristine sa...

Filmen var veldig bra, ja! :-)

nathalie sa...

Den var det eneste jeg så