fredag 11. september 2009

Dags?

Da var det kanskje på tide å fylle bensin eller? Som dere ser, så er turtelleren i gang, så jeg har ikke

  1. skrudd av motoren
  2. tatt bilde og
  3. nå later som jeg nesten kjørte så lenge at bilen stoppa. Nei, dette er harde fakta. Spennende, ikke sant?

Jeg har faktisk den uvanen å glemme å fylle bensin. Når den pinnen (finnes sikkert et mer korrekt ord for den, men) nærmer seg det røde feltet, tenker jeg alltid at "nå må jeg huske å fylle etter skolen/jobb/ditt/datt". Så neste dag, når jeg er ute og kjører, ser jeg igjen at jeg har lite bensin, ergrer meg over at jeg glemte det dagen før, og gjentar gårsdagens rutine. Og glemmer det igjen.. Og her ser dere resultatet. Men nå har jeg full tank igjen. Deilig å bruke drøyt en halv tusenlapp på sånt, altså! Herlig!

Iselin: Flaks at du ikke måtte komme og redde meg denne gangen også! :-P

2 kommentarer:

Malin:) sa...

Kristine...... Vi minnet deg jo på det på onsdagen (?) da du dro fra skolen... Hehe :D

Iselin sa...

Hahahaha. Du må lære deg å fylle bensin ass! "eeeh, bilen lagde rare lyder.. kan du hente meg?" Best du begynner å fylle bensin, så jeg ikke må engasjere oslos kollektivtrafikk for å redde deg ;D