tirsdag 8. september 2009

Sopptur med mamma og bestemor

På plass i garderoben etter BodyPump igår ettermiddag, sjekket jeg mobilen min. En melding fra Jan Arild: "Hjemmelaget pizza hos mamma og pappa i kveld?" Fus for å gjette at jeg svarte ja! Grunnen til at jeg forteller dette, er at dette er altså årsaken til at det ikke ble noen soppturbilder igår kveld, som jeg lovte føf jeg dro på trening.. Så derfor får dere de nå:

Mamma klatrer i fjellveggen

Donny og jeg poser ved trestammen


Min søte, og ikke minst spreke bestemor og masse kantarell


Vel hjemme var det tid for steking. Hadde med meg en halv bærepose hjem!

Til middag ble det kyllingfilet, stekt kantarell, kantarell- og soppsaus og salat. Veldig godt!

Verdens snilleste lillebror vasket bilen min mens jeg var på sopptur! Tusen takk! :-)



Idag har jeg hatt Operasjonsanalyse fra kl 8 til 12. Dro hjem og spiste to brødskiver med egg på, har blogget, og nå er klokken 13.33. Jeg skal nå kjøre tilbake til skolen for å ha to timer støtteundervisning i Metode II. Dette er altså frivillige timer hvor man går igjennom oppgaver til det vi har lært i forelesning. Creds til meg som drar tilbake til skolen etter å ha vært hjemme i nesten to timer. Flinke Kristine!

2 kommentarer:

Mona sa...

Husk at du skal ta meg med på samme turen når jeg blir 75 år! Håper jeg er like da sprek som din bestemor, he,he...
Det var en herlig tur vi hadde!
Klem fra mamma

Susanne sa...

Koslig med sopptur! Og ikkje minst, så flink du e ;)