onsdag 28. oktober 2009

Oj, dette er mitt innlegg nr 200!

Jaggu. Det så jeg nå når jeg logget inn. Det må jo feires.

Linn spurte etter oppdatering på bloggen om hva jeg har bedrevet i helgen. Det skal hun få! Fredag hadde jeg jo som vanlig fri, og hvis jeg ikke husker feil, satt jeg faktisk hjemme og var flink og leste litt pensum! Bra, Kristine! Kanskje litt i det seneste laget å begynne den 23. oktober? Jaja, bedre sent enn aldri, vel?

På ettermiddagen var Jan Arild og jeg som nevnt hos farmora og farfaren hans for å gratulere fruen med å ha rundet 88 år. Der var det like koselig som vanlig, og vi fikk høre de historiene vi pleier å få høre når vi er der, pluss litt til. Kaker fikk vi óg. Olga, som 88-åringen heter, syntes det var helt forferdelig da jeg gikk og hentet meg et glass vann i steden for å drikke brus, som Jan Arild. Jeg drikker så godt som alltid vann, uansett om det er kake, taco, eller fiskegrateng jeg spiser. Ikke fordi jeg skal være sunn, men fordi jeg syns det er godt. Så hun ble jo helt fra seg, stakkar. Man kunne jo ikke drikke vann til kake. Åjoda :-)

Lørdag morgen kl 08.00 var jeg på plass på Rimi. Trøtt, men til stede. Hvertfall fysisk. Når jeg kom hjem fra jobb litt etter kl 16, var lillebror her, som avtalt. Han hadde jobbet til kl 14, og hadde fått nøkkel for å låse seg inn og dusje. Han skulle nemlig på fest i Skjeberg, og jeg skulle kjøre han. Etter jeg hadde satt av Petter i Skjeberg, dro jeg som avtalt til Natalie. Hun hadde gyrosen klar, og vi hadde en utrolig koselig kveld med masse prat, Skal vi danse og God kveld Norge. Veldig hyggelig! Jan Arild hentet Petter i Skjeberg 01.30, og han overnattet hos oss.

Søndag formiddag kom mamma og pappa en tur. Mamma hadde laget favorittkaken min, og den var så nybakt at den fortsatt var varm. Mm! Så da ble det kaffe, te og kake bare en halvtime etter at frokosten var spist.
Tenkte ikke på å ta noe bilde av mamma og pappa på søndagsvisitt, så her ser dere de da de besøkte meg når jeg bodde i Mexico:



Når de dro, leste jeg litt makroøkonomi, før jeg tok turen til Malin i Sarpsborg. Vi hadde avtalt å tilbringe søndagskvelden sammen for å lage mat og slappe av. Vi lagde en kyllingrett, ble veldig godt! Og det var som vanlig veldig koselig hos Malin :-)

Hittil denne uken har det vel ikke skjedd så veldig mye. Igår var det igjen båtførerkurs fra kl 18 til 21. Jeg var helt kjørt igår kveld, helt utslitt. Våknet idag med migrene, og ble derfor hjemme fra skolen. Fyrer i ovnen, leser aviser og ser litt på tv. Skal se om jeg får gjort litt makro før jeg skal på jobb kl 16. Skal jobbe onsdag i steden for torsdag denne uken, for i morgen skal jeg til Hobøl for å jobbe med makroinnlevering. Noen i klassen som bor der, så vi skal jobbe hjemme hos hun ene. Skal visst få middag og greier! :-)


I og med at dette var innlegg nr 200, bør vel bloggen få en kommentar fra deg i gave?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Kristine
Gratulerer med 200 innlegg.
Fine mimrebilder fra Mexico...
skulle vært der nå.
Husk å gjør båtførerleksene dine også..
pappa

L sa...

Gratulerer med innlegg nummer 200, søt! ;-) Høres ut som du har hatt en koslig helg. Nå har jeg bare en eksamen igjen før jeg kanskje kan snakke om å ha et liv selv også ;-) Love