mandag 5. oktober 2009

Glemt sko?

For en snau time siden kom jeg hjem fra trening. Bestemte meg igår kveld for at jeg skulle spinne idag, og da kunne jeg velge mellom en time kl 10 eller en time kl 17. Tenkte at hvis jeg velger kl 10, kommer jeg meg tidlig opp av senga og får mer ut av dagen, i tillegg til at jeg slipper å bruke ettermiddagen på det. Sto derfor opp kl 09, og dro 09.40. Når jeg hadde kommet til Brekkerødsletta, kom jeg på at jeg hadde glemt treningsskoa! For dere som ikke vet hvor Brekkerødsletta er, er det såpass nærme treningssenteret at jeg ikke hadde tid til å snu. Dro likevel ned til senteret, med den tanken at jeg heller fikk trene styrke uten sko. Vel fremme ser jeg at det klokken 10 også skal starte en time med sirkeltrening. Tenkte som så at det er vel trim for eldre damer.. Så feil kan man ta. Det var ingen over 50 der, og det var jaggu meg slitsomt nok! Når timen var ferdig, syns jeg det var mer enn ok at jeg hadde glemt skoa. Moro å prøve noe nytt! :-)

Viser senere idag hva jeg kjøpte på Ikea!

1 kommentar:

Anonym sa...

Brekkerødsletta?hehe.. Grønnerødsletta kjære ;)