torsdag 22. oktober 2009

God morgen!

Det var veldig koselig å møte klassevenninnene til Christin igår! Jeg var hjemme halv elleve, så da gikk vi og la oss. Jan Arild dro på jobb kl 9 idag, og da sto jeg opp. Lager meg frokost nå, så skal jeg til legen kl 12. I og med at jeg har hjertefeil og går på blodfortynnende, må jeg ta blodprøve for å måle den såkalte INR'en for å få riktig dosering av tablettene. Den blodprøven tar jeg ca en gang i mnd hos fastlegen, og det er det jeg skal idag. Etter at jeg har vært der, skal jeg en tur på skolen. Har avtale med en rådgiver for å få svar på noen ting jeg lurer på når det gjelder resten av bachelorgraden min.

Torsdag ettermiddag betyr som vanlig Rimi.. Hurra. Men, jeg kan ta helg kl 23.30 i kveld, for i morgen har jeg som vanlig fri! :-)

Ingen kommentarer: