fredag 23. oktober 2009

Fredag kveld fra Rokke

Dette har vært en ganske så slapp dag. Hadde planer både om pensumlesing og trening, men ble ikke noe av gitt. Pensumlesing ble erstattet med formiddagsserier og blogger, mens treningen ble byttet ut med besøk hos Jan Arilds farmor og farfar. Farmoren hans ble så mye som 88 år igår, så da tok vi oss en tur idag. Det ble derfor kake i steden for trening.. Oops. Jaja.

Og nå har Janus og jeg nettopp spist oss alt for mette på Jan Arilds debut på nachos. Veldig godt!

Nå blir det sofa, Senkveld og godis resten av kvelden før det er natta'n. Jeg skal nemlig være på Rimi fra 8 til 16 i morgen, så da må jeg opp kl 7. Cant wait.

Etter jobb i morgen skal jeg kjøre lillebror på fest, før jeg skal tilbringe kvelden sammen med en av mine favorittkusiner, nemlig Natalie.

Håper alle har en fin helg!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Ha en fin helg! Trøst deg med at eg må stå opp 6-7 uansett om det e helg eller ei ;) hihi

L sa...

Få høre hva du har gjort i helgen da, søt! Trenger adspredelse fra min triste tilværelse med eksamenslesing ;-)