mandag 5. oktober 2009

Forrige ukens Ikeakjøp


Jeg sa jeg skulle vise dere noe fra Ikeashoppingen min på onsdag, og her kommer det:



Denne hyllesaken syns jeg var utrolig stilig! Enkel å fylle opp med ting og tang som matcher! Den ble nok favirittkjøpet denne gangen.

Fin? :-) Blomsterpotta er også fra Ikea. Blomsten fikk jeg av Jan Arild på vår 16 mnd dag den 25. september ;-D



Alle som kjenner meg, vet at jeg er systemfreak. Hvis noe på en eller annen måte kan være i system, er jeg rask med å få det slik. Her ser dere at jeg gikk til innkjøp av fire oppbevaringsbokser til å ha inni skapet i stua.



Kjøpte i tillegg noe mer som er med på et prosjekt på kjøkkenet. Har planer om å starte prosjektet i morgen eller onsdag. Har hvertfall vært i byen idag og kjøpt maling.. Dere skal få se når det er ferdig!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Så masse kjekt =D

Cc sa...

Heey! Er så så smart å bruke de Ikeaeskene til telys og sånn. Har det selv :-D Elsker Ikea! Hehe.
Så fine blomster!