søndag 11. oktober 2009

Helgen

Fredag kveld var jeg hos Malin i klassen. Hun har nettopp fått seg leilighet på Tindlund i Sarpsborg. Jan Arild kjørte meg til Malin før han skulle møte opp på kamp kl 18. Kvik skulle spille mot Greåker, som ligger bare noen minutter fra Malin. Malin og jeg dro derfor til kampen kl 19, og så første omgang. Da dro vi hjem til Malin igjen for å se på X-faktor. Litt før 21.30 kom Jan Arild fra kamp og hadde med seg pizza fra Cherie. Jeg har hørt om pizzaen fra Cherie helt siden jeg traff Jan Arild. Han mener nemlig at det er verdens beste. Så nå, endelig, skulle jeg få prøve den, jeg også. Og ja, den var jaggu ganske så god! Janus og jeg ble hos Malin til Senkveld var slutt, veldig koselig :-)

Igår kveld kom Angelica, Tor-David, Natalie og Marius til oss. Natalie skal nemlig lage en portefølje med sine makeup-arbeid, og hadde spurt om jeg ville være modellen hennes. Det ville jeg jo selvfølgelig. Hun skulle også sminke Angelica, så da gjorde vi like så godt det hele til en sosial kveld med kjærestene. Tor-David og jeg avtalte på forhånd at vi skulle stå for maten, så vi bestemte å lage en pizza hver. Heldigvis tenkte Tor-David såpass langt at det kanskje ble for lite med to pizzaer, så han hadde med seg to stk. Smartingen! Kvelden ble veldig morsom og Natalie sminket veldig bra.

Angelica




Nå kom vi nettopp hjem fra familieselskap hos svigers. Svigerfar ble nemlig 55 år på fredag, så idag ble det spist litt middag og kaker for han. Mett!
Nå er det Robinson og sofa som gjelder resten av kvelden!

Håper alle har hatt en fin helg!

Ingen kommentarer: