mandag 12. oktober 2009

Sove alene..

Mandag er en dårlig dag når det kommer til skole. Makro fra 9 til 14 er ikke å anbefale. Makro er overhodet ikke å anbefale. Vanskelig fag, og dermed også veeeeldig kjedelig! Hater å begynne den nye uken med makro. En sinnsykt dårlig start på en ny uke, rett og slett. Men, jeg kom meg gjennom også denne skolemandagen, og kom meg hjem. Til tomt hus. (Som vanlig.) Min kjære har nemlig reist til hovedstaden idag, og er i skrivende stund i sitt ess: lengst frem, nærmest scena i Oslo Spektrum. Og hvem står han der og synger så jeg nesten kan høre det helt hit til? Jo, Green Day. Hans så absolutte favorittband, og jeg kan nesten si at han er en av deres største og mest ivrige fans.

Han har fått høre et par ganger at han kan ligne på frontfiguren i Green Day, Billie Joe. Jeg kan vel også ane noen likheter.. ;-)

Jeg synes også de aller fleste av låtene til Green Day er bra, og jeg skrev vel tidligere i bloggen at jeg også skulle være med på konsert idag. Jeg hadde billett, men solgte den for noen uker siden. Det fordi at når vi kjøpte billettene, hadde jeg valgt fag slik at jeg hadde fri hver tirsdag, altså i morgen. Men innen skolestart, ombestemte jeg meg og byttet fag, noe som førte til at jeg har fri hver fredag i steden. Og i og med at jeg syns at skoledagen min på tirsdager er den jeg får mest ut av, valgte jeg å selge billetten min. Så i natt skal jeg sove i huset alene, mens min kjære sover på SAS Radisson Oslo med sin beste kamerat Martin.
Jeg håper de har det supert på konsert og at Jan Arild kommer sprudlende hjem i morgen ettermiddag!

Ingen kommentarer: