fredag 2. oktober 2009

Ei lita høstferie!

Tirsdag etter skolen var jeg i bursdag til kusinen min Leona som fylte to år den dagen. Ho hadde krone på hodet og fikk mange fine gaver. Må jo være en perfekt dag for en toåring?


Sebastian og Leona

På onsdag var jeg som vanlig ferdig på skolen kl 11, og jeg ble hentet på skolen av mamma, pappa og bror. Vi skulle en tur til Oslo for å besøke en nær slektning som har fått kreft. Det var veldig koselig å se han igjen, han har vært på sjukehuset i en måned nå. Men han er på bedringens vei, og legene tror og håper han snart blir frisk. Det tror jeg også!

Etter et besøk på Radiumhospitalet, tok vi turen til Ikea, hvor vi egentlig ikke skulle ha noenting.. Men dere vet jo hvordan det blir der. Men jeg syns jeg var ganske flink, brukte bare snaue tolv hundre kroner. Skal vise dere senere noe av det jeg har kjøpte! Når jeg kom hjem ved 20-tiden, satte jeg i gang å lage nachos, for Christin og Malene var på vei. I løpet av tjue minutter var de på plass, og vi hygget oss med nachos, tv og sofakos. Veldig hyggelig!

Jeg har ferie fra skolen fra torsdag til onsdag, så igår (torsdag) hadde jeg fri fram til jeg skulle på Rimi kl 16. Idag har jeg vært flink og vært på spinning kl 10, så nå er jeg hjemme igjen og har planer om å ta helg med god samvittighet. Skal nå lage en god lunsj, for Jan Arild kommer hjem fra jobb straks. I kveld skal jeg leke med Christine! Evigheter siden sist, så det blir veldig koselig!

Håper dere får en fin helg! :-)

3 kommentarer:

Susanne sa...

snaue 1200 kr ja, det va jo ingenting ;)

Susanne sa...

SV: Kristine: Takk for det :) Såå beklage eg det! Va nesten sikker på at eg hadde svart deg! Men på trening fungere det sånn at eg trene :) Og Noah sove i soveposen sin/vogna si inne i salen (spørs litt ka senter), eller ligge på ei matta med teppet sitt og leke :) Veldig greit!

L sa...

Åh, naachos! Herliiiig. Haha, kjenner til IKEA-besøket for å si det sånn. "Åh, den var kjekk." Hehe. Jeg kommer hjem 11.oktober og blir en ukes tid, håper jeg kan få komme på nachos i Rokke jeg også ;-)