søndag 19. juli 2009

På fredag sto jeg opp forholdsvis tidlig fordi det var meldt bra vær. Jeg tittet ut når klokka ringte, og det var jammen blå himmel. Sto opp og spiste frokost og dro ned i hagen til svigers for å sole meg. Sola stekte, kjempedeilig! Dro etterhvert hjem for å dusje, også dro Jan Arild og jeg ned til svigers igjen kl 15, hvor vi var bedt på hjemmelaget pizza. Mm! Dro videre til Øketangen hvor Marius, min kusine Natalies samboer, skulle feire sin 25 årsdag. Det var fortsatt varmt, så også her ble det litt soling. Klokka 20 måtte Jan Arild og jeg dra derfra fordi vi skulle på Svensk Afton kl 21. Utrolig bra show, veldig moro!

Showet var slutt 23.15, da dro vi til campingen i Strömstad. Vi hadde fått for oss at vi ville sove der, og håpet på bra vær på lørdag, noe det selvfølgelig ikke ble. Spiste frokost og dro til Strömstad og kjøpte reker som vi tok med oss hjem. Veldig godt!

Igår kveld var jeg bedt i bursdag til min kjære kusine Angelica. Her fikk vi servert treretters, utrolig godt! Angelica er flink! Vi var seks jenter, satt og pratet om alt og ingenting. Siden jeg er sykmeldt, var jeg edru, men hadde det veldig morsomt likevel. Ble sittende og snakke til kl 2, da jeg hentet Jan Arild som var på byen i pøsende regn. Når vi kjørte hjem, så det ut som en sen kveld i november, og ikke 18. juli! Helt utrolig. Bekmørkt og masse regn. Ikke bra!

Angelica på fest for noen helger siden
Idag vet vi ikke helt hva vi skal, er jo dårlig vær idag også. Har snakket om kino i kveld, får se hva som skjer :-)

Ingen kommentarer: