torsdag 9. juli 2009

Ei lita update :-)

Beklager dårlig blogging om dagen, men jeg har ikke så alt for mye å skrive om. I tillegg vil jeg påsta at blogging ikke er sommerens høyeste prioritet. Syns nok det heller er en høst- og vinteraktivitet.. Og det ser man jo også at mange andre bloggere mener, da det er få blogger som stadig oppdateres nå om dagen. Men det er bra, for det betyr jo at vi ikke sitter inne på sommerdagene med pc'en i fanget. Jeg, for min del, er jo på jobb hver eneste hverdag med en pc foran meg i sju timer, men er grenser for hva jeg har å skrive om. Kan uansett fortelle hva jeg har tatt meg til så langt denne uka. Altså etter jobben..

Mandag hadde jeg besøk av Stine, Stine, Stine (jada, vet), Christin, Rannveig og Elise. Vi så Changeling, som for øvrig kan anbefales (mamma, det er den jeg sa at du burde se!), og spiste masse god frukt, potetgull og godteri. Jeg syns det er deilig med litt regn, så man har samvittighet til å sitte inne en kveld og bare slappe av og se film. Var hvertfall en veldig koselig kveld med bra jenter!

Tirsdag etter jobb dro Jan Arild (som for øvrig fortsatt har ferie) og jeg til hytta hvor mamma og pappa hadde middagen klar, nemlig årets første makrellmiddag! De hadde vært ute i båten i regnet på morgenen og fisket. Smakte herlig! Det er nok min favorittmiddag om sommeren..

Igår dro min kjære og jeg til Jan Arilds farmor og farfar etter endt arbeidsdag for meg. Vi dro dit i utgangspunktet for å plukke moreller fra det digre treet deres, og kom hjem med to store bokser. Mmm! Vi tok oss selvfølgelig tid til å sitte inne hos de gamle og snakke litt. De er så søte og snille!
På kvelden var jeg en tur hos Christin, hvor også Stine, Rannveig, Stine og Ida var. Veldig koselig! :-)

I kveld har jeg date med søte Elise. For dere som følger med på The Bachelor på TvNorge, noe Elise og jeg gjør, vet dere at det er finale i kveld. Det må vi jo selvfølgelig få med oss, så vi skal se den sammen! :-)
I morgen skal Jan Arild og jeg på bursdagsfest til et vennepar, og på lørdag blir det for min del mest sannsynlig utgang med jentene! :-)

Ingen kommentarer: