mandag 16. november 2009

Ukens

Mandag:
[ ] Skole 9-14
[ ] Nordby for diverse ærender som jeg har utsatt alt for lenge
[ ] Aerobic kl 18.00 (med din mor, Linn ;-) )
[ ] Peppes med Christin og Benedicte for å feire Christins 21 årsdag som er i morgen

Tirsdag:
[ ] Skole 8-12
[ ] Jobbe med gruppeinnlevering på skolen
[ ] Båtførerkurs 18-21

Onsdag:
[ ] Skole 9-11
[ ] Malin og jeg skal gjøre diverse Metode 2-oppgaver hjemme hos meg som eksamensforberedelse
[ ] Slappe av!

Torsdag:
[ ] Skole 9-11
[ ] Eksamenslesing?
[ ] Rimi 16-23.30

Fredag:
[ ] Sove litt lenger..
[ ] Eksamenslesing
[ ] 50 årslag

Lørdag:
[ ] Rimi 10-18

Med unntak av idag ser dette ut som en forholdsvis hard og kjedelig uke, spør du meg.. I skrivende stund er det to uker til første eksamen.. Jadda.

Det var for øvrig veldig koselig med en natt hjemme hos mamma og pappa! :-D Eneste var at jeg har blitt vane med dobbeltseng, så senga mi var litt i det trangeste laget.. Eller kanskje jeg har blitt bredere etter jeg flyttet?

2 kommentarer:

L sa...

Ikke dårlig at du skal på time med mor, Kristine! Da blir hun glad! :-)

Kiir sa...

Godt å se at du oppdaterer, selv om du har et tett program!:)

Jeg har forresten begynt å blogge igjen! Ble inspirert! (Skamløs egenreklame. Jeg vet.)