torsdag 19. november 2009

Bla bla bla

Noen vil kanskje si at det er på tide at jeg blogger litt igjen. Det kan jeg i og for seg si meg enig i, men jeg har egentlig ikke stort å meddele, så da ser jeg egentlig ikke poenget. Dagene går stort sett i skole (jada, foreleserne drar ut tiden med flest mulig forelesninger slik at vi får minst mulig tid å lese til eksamen på! Arg!), lesing og jobb.
Som torsdager flest, skal jeg ha det superkult på Rimi fra 16 til 23.30 idag igjen, og jeg skal til og med tilbake dit og ha enda mer moro på lørdag fra 10 til 18. Skulle egentlig jobbe 8 til 16, men fikk byttet så jeg slipper å stå opp så tidlig etter 50 årslaget på fredag.

Kan jo fortelle at Jan Arild og jeg hadde kvalitetsonsdag igår. Forresten! (Kort innpå!) Jan Arild var superflink igår og ryddet hele gjesterommet. Det er der vi har alle ting vi ikke vet hvor vi skal gjøre av, så dere kan jo tenke dere selv hvor fint og ryddig det var der.. Hvertfall. Han brukte mange timer på å rydde og kaste, og han endte vel opp med fem eller seks bæreposer med søppel. Han ryddet i den digre saken (se bildet, vet ikke hva det heter) og det ble veldig fint og ryddig med system og greier. Han tok i tillegg en sjau på kottet, så til og med kottet er ryddig nå! Passet for øvrig på å sette julepynten nærmest døra på kottet, den skal jo snart frem! :-)


En sånn som denne, bare tre ganger så bred.. Der var det mye greier vi ikke har bruk for!

Hvertfall! Etter ryddingen hans (mens jeg hadde lest Metode 2), dro han for å kaste alle posene, i tillegg til å leie film, mens jeg satte i gang å lage nachos. Jeg lå i armkroken hans mens vi (jeg?) så på Cæsar, filmen og Dokument 2 på tv2. I tillegg hadde vi en diger pose med Nordby-godis. Oops. Jaja. Onsdag er jo lillelørdag, er det ikke?

Nå er det back to study, før jeg skal på Rimi. Heei!


Forresten! Kiir har begynt å blogge igjen! Endelig!

1 kommentar:

Kiir sa...

Jeg tror kanskje den digre saken heter hylle?;)

Jeg har forsåvidt svart på spørsmålet om den tjenesten i kommentarfeltet mitt, men så kom jeg på at du kanskje ikke ser det. Så da svarer jeg her også! Skal såklabert fikse det med den aller største glede! Litt travelt rett før jul. Men hva om jeg fikser det i julen? Da kan vi jo sees og gode greier også!:)