tirsdag 3. november 2009

Kurs, makro og muffins

På søndag kom jeg ikke til hektene før klokken nærmet seg 22. Og da hadde jeg allerede sittet med makrøkonomi i fem timer. Det var kanskje en av tidenes mest slitsomme søndager! Men det måtte gjøres, i og med at gruppeoppgaven i makro skulle leveres på mandag. Malin skal ha mye av æren for at innleveringen var klar på mandag morgen, jeg skylder henne en der! Thank you! :-)

Dagen igår, mandag, var fantastisk i forhold til søndagen. Jeg har jo makro fra 9 til 14 på mandager, med fri mellom 11 og 12. Men i og med at jeg var dødssliten på søndag kveld, hadde jeg vekkerklokken på 09.00, og sto opp da, uten å besvime, for å gjøre ferdig min del på makrooppgaven. Kl 11 var jeg på plass på skolen og møtte Therese og Malin for å gjøre siste finish på oppgaven. To timer makroforelesning fra 12 til 14 var som vanlig kjedelig, men mye bedre enn fire timer! Hadde en del ærender i byen etter skolen, jeg var blant annet på Halden Sykehus for å ta blodprøver som legevakten henviste meg til på torsdagen. I tillegg var jeg og kjøpte litt småting som jeg trenger på lørdag, da jeg blir samboer med en som er halvveis til 50! Jan Arild blir nemlig 25 år på lørdag, så hva jeg kjøpte, kan jeg nok ikke skrive her..

I kveld har vi vært på vår tredje båtførerkurskveld. Det betyr at vi er halvveis. I og med at jeg er eneste hunkjønn på kurset, tenkte jeg idag at jeg kanskje skulle glede mannfolka med å ta med noe å spise på i pausene. Inkludert kursholderen er vi ti stk, og jeg er i slekt med syv av de, så det er egentlig bare koselig å gjøre litt ekstra. Det ble derfor hjemmelagede muffins, som det virket som falt i smak. I tillegg kom han som skal rette båtførerprøvene våre innom, nemlig sensoren. Så da krysser jeg fingrene for at han likte muffinsene jeg hadde bakt, og håper det kan gi meg litt større sjanse for å bestå båtprøven som vil finne sted på en av de tre dagene mellom makro- og metode 2-eksamen. Flaks!

Jeg er forhåpentligvis eier av dette beviset i midten av desember..


Nå er jeg trøtt og sliten, så da tar jeg kvelden! :-)

Ingen kommentarer: