lørdag 14. november 2009

Of to Enningdalen!

Nå har Jan Arild dratt fra meg. Men bare for et døgn. Han dro til Hvaler for å spise krabber med mange festlige mennesker. Om jeg ville være med? JA! Men fornuften tok overhånd og fikk meg til å bli hjemme, med den begrunnelsen at første eksamen er om nøyaktig 16 dager. Fornuften har rett. Jeg vet det. Men faen. Når Jan Arild sto i gangen med bag'en og soveposen var det jaggu like før jeg ombestemte meg. Krabber på Hvaler? Ja takk! Men men. Neste gang. Neste gang!

Jeg har altså lest litt makro idag, og nå har jeg også pakket bag'en. Drar hjem til mamma og pappa i Enningdalen i natt. Blir middag i kveld, tante, onkel og bestemor kommer også. Blir nok koselig! Og ikke minst å spise frokost med mamma, pappa og lillebror i morgen. Leeenge siden sist! Blir nok rart å sove på rommet mitt igjen. Som ikke lenger er mitt..

Kan jo fortelle at det var fullt hus her igår. Jan Arilds besteforeldre, farmor og farfar og foreldre, i tilleg til min bestemor og mamma og pappa var her. Det var en liten sammenkomst for Jan Arild som ble 25 for en uke siden. Det var litt trangt, men veldig koselig. Vi serverte påsmurte rundstykker med diverse pålegg, også hadde jeg baket marmorkake. Mamma hadde med min favorittkake og svigermor hadde med kvefjordkake og kanelboller, så her var det mulighet for å bli mette. Noe vi også ble! Jeg glemte selvfølgelig å ta noen bilder.. :-/

Nå drar jeg! Håper folk har en fin helg! :-)


1 kommentar:

Mona sa...

Gleder meg til du kommer, og skal bli deilig med frokost i morra, ja :-))
Mamma