onsdag 2. september 2009

Onsdag

Skoledagen min, som for øvrig var særdeles lite givende, varte fra 09 til 11. Passe lang dag, ikke sant? Flott, spør du meg! Men, hadde jeg visst at den ble like lite informerende som den ble, hadde jeg jaggu blitt liggende i senga et par timer til før jeg sto opp. De timene skal jeg ta igjen på fredag morgen når jeg har fri!

Igår var Christin og jeg ute og gikk tur. Vi var jo på BodyPump på mandag (Christin har byttet fra Spenst til Family, og er nå min nye treningsmate!) og klarte igår derfor såvidt å gå. Så støl er jeg jaggu usikker på om jeg noen gang har vært. Sånn går det når instruktøren er en venninne, og bare rister på hodet når hun ser at jeg holder på å knekke sammen etter den åttiniende knebøyen. However, Christin og jeg gikk en time igår rundt på Stenrød/Frydenlund for å prøve å løsne opp musklene. Mulig det hjalp noe, men det er jaggu vondt idag også! Var meningen vi skulle på spinning idag, men Christin ble forsinket fra skolen, så vi rakk ikke den timen. Så nå skal jeg dra ned uten min treningsmate og løpe litt på mølla. Eller no'.

Christin og meg på fest i sommer

Ingen kommentarer: